HTML

Rendszámgyűjtő

Egy különleges hobbiról szól ez a blog, vagyunk néhányan bolondok az országban, a világban, akik gyűjtik a régi, vagy forgalomból kivont rendszámtáblákat. Nem csak nekik, hanem bárkinek szólnak a bejegyzések, akit érdekel. Szólj hozzá bátran, vagy írj közvetlenül: info[kukac]rendszamgyujto.hu

Friss topikok

  • Kuvasz878K: @Attila Es Reni Mede: Az nem csere, bocsi. A cseréim csak az Októberi rendszámaim bejegyzésem utol... (2024.03.20. 21:03) Bemutatkozás
  • Kuvasz878K: @Attila Es Reni Mede: Nincs Facebookom, bocsi (2024.03.18. 20:20) 2023 utolsó darabjai
  • Kuvasz878K: Frissítés: HKA-380, BV-XL-83 elkelt, sárga E-sem van. (2023.11.04. 20:29) Októberi rendszámaim
  • Kuvasz878K: ...helyesbítek, lehetnek Ciprusiak is (2023.07.15. 10:29) Hmmm... Ma van karácsony!?
  • rendszamgyujto.hu: @Kuvasz878K: Szia, megvan mind, még az angol is, amit egy másik kommentben kértél (2023.06.04. 15:29) Eladó, cserélhető

Linkblog

Látogatók

2014.03.24. 10:40 amenta

Bitek, meg bájtok...

Üdv. mindenkinek!

Elég régen jelentkeztem, sajnos az utóbbi időben a rendszámozás nagyon a prioritási lista végére szorult. Akikkel cserélni terveztem üzenem, hogy cserélgessetek nyugodtan, ne várjanak rám, mert egy ideig még biztos nem fogok tudni ezzel foglalkozni. És elnézést hogy eltűntem.

Amit ma hoztam nektek, régóta foglalkoztat. Mit tudunk az EU-s BIT-es rendszámokról?

Kép055.jpg

Azt régen mindenki tudta, hogy a BIT-es fehér golfoktól óvakodni kell, de az a korszak már régen elmúlt.
Egyébként pedig sorozatrendszám, tehát nem egyedileg kérték, mert több ugyanilyen kék jetta is szokott itt álni ilyen rendszámmal.

Vajon mi a titok?

4 komment

Címkék: magyar érdekesség


A bejegyzés trackback címe:

https://rendszamgyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr485876439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TOMI08 2014.03.24. 17:30:52

Én csak annyit tudok, hogy az ilyen uniós BIT sorozatok a politikus embereké.
Sajnos én csak ennyi infót tudok nyújtani de ha valaki máshogy tudja akkor értesítsen engem is ha pedig jól tudom akkor erősítse meg, hogy igazam van.

rendszamgyujto.hu · http://rendszamgyujto.blog.hu 2014.03.24. 18:30:46

A megyei önkormányzatnak is van/volt 2db BIT-334, 335. Amúgy semmi jelentése szerintem már, csak úri passzióból megvették az adófizetők pénzén, hasonlóan ahogy Tomi is írja. Vagy nekik "okosba" megcsinálták?

szegnyereg 2014.03.28. 15:49:01

Rendőrautón is láttam már Debrecenben új BIT-es rendszámot. Gondolom anno ezek jöttek a sorban a 90-es évek elején aztán "megtetszhetett" nekik ez a BIT betűsor és az új autókra is ezeket tetették csak újragyártatva. Most hogy nézne ki egy hármas golfon húsz éven át megfakult BIT-es rendszám egy új Jettán? :)

300madness 2014.03.28. 21:58:42

@Gabesz88:
Úgy, hogy múltkor egy vadiúj Octavián láttam :) Még zászlós volt.

(Persze lehet, hogy időközben újra legyártatták).
süti beállítások módosítása