HTML

Rendszámgyűjtő

Egy különleges hobbiról szól ez a blog, vagyunk néhányan bolondok az országban, a világban, akik gyűjtik a régi, vagy forgalomból kivont rendszámtáblákat. Nem csak nekik, hanem bárkinek szólnak a bejegyzések, akit érdekel. Szólj hozzá bátran, vagy írj közvetlenül: info[kukac]rendszamgyujto.hu

Friss topikok

  • ADAM325: Szia! Írtam neked e-mailt még szombaton, a cserék közül az E-01176/19 érdekelne. (2024.09.20. 13:19) Nyári darabok
  • rendszamgyujto.hu: @Szőllősi Attila: Szia! Ez is egyfajta gyűjtési mód, egy kicsit veszélyes, cserében ingyen van. Az... (2024.08.04. 20:50) Ócska piacon vettem
  • Kuvasz878K: @Attila Es Reni Mede: Az nem csere, bocsi. A cseréim csak az Októberi rendszámaim bejegyzésem utol... (2024.03.20. 21:03) Bemutatkozás
  • Kuvasz878K: @Attila Es Reni Mede: Nincs Facebookom, bocsi (2024.03.18. 20:20) 2023 utolsó darabjai
  • Kuvasz878K: Frissítés: HKA-380, BV-XL-83 elkelt, sárga E-sem van. (2023.11.04. 20:29) Októberi rendszámaim

Linkblog

Látogatók

2024.05.03. 18:18 rendszamgyujto.hu

Ócska piacon vettem

Ez egy szerb (jugoszláv) traktor rendszám. Ami meglepő, hogy fényvisszaverős, pedig a 90-es évekig volt használatban.temerin_b.jpg

2 komment

Címkék: rendszám rendszámgyűjtő rendszámgyűjtemény


A bejegyzés trackback címe:

https://rendszamgyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr3818396035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szőllősi Attila 2024.08.04. 17:28:22

Ezek szuperek! Én is gyűjtöm, kb 7 éve, viszont venni nem szoktam, kapni sem kapok, találom őket... ? Kamionos vagyok, sok felé járok és rengeteg rendszámot látok az utakon elhagyva, van amit fel tudok venni, de sajnos inkább több amit nem. Ha mindet felvettem volna amit eddig láttam, kb 1000 db lenne... sokszor életveszélyes helyeken vannak, annyit nem ér. Most is van nallam egy szlovák rendszám, dugó volt a Pozsonyi alagút előtt és ott volt a korlát alatt, kicsit ki kell vasalni mert hajlott. Ezeket gumilapon és gumikalapáccsal szoktam javitani, mert úgy nem sérül a festék. ? Van Gb, Bg, sk, h, d, a, cz, ro, rendszamom. Néhánybol 2-3 is, ha valakit érdekel és szeretne cserélni, benne vagyok. Privátban tudtok irni messengeren Szőllősi Attila. Én olyan ország rendszámjaira cserélnék, amik nincsenek a felsorolásba. Pl, Fr, N, E, Dk... Stb. De amerikai vagy bármilyen ország is jó! ?

rendszamgyujto.hu · http://rendszamgyujto.blog.hu 2024.08.04. 20:50:01

@Szőllősi Attila: Szia! Ez is egyfajta gyűjtési mód, egy kicsit veszélyes, cserében ingyen van. Azt nem mondom, hogy nem hajolok le érte, de ezek a rendszámok, jó eséllyel viharvertek, taposottak, nálunk szaknyelven: roadkill. Én egy kis fakocka segítségével szoktam egyengetni olyan asztallapon amire előtte egy rongyot teszek. A csoportunkban több kamionos is van, nekik azért megvan az az előnyük, hogy magasabbról többet látnak, van aki heti rendszerességgel akár 5-6 darabot is összeszed. Nekem is egy időben hozott a barátom csehből, az volt a taktikája, hogy előbb felírta hol volt, legközelebb célirányosan ráközelített. Az általad felsorolt cserékből PL,F,E -ben tudok segíteni.
Köszönöm a hozzászólásod.
süti beállítások módosítása