HTML

Rendszámgyűjtő

Egy különleges hobbiról szól ez a blog, vagyunk néhányan bolondok az országban, a világban, akik gyűjtik a régi, vagy forgalomból kivont rendszámtáblákat. Nem csak nekik, hanem bárkinek szólnak a bejegyzések, akit érdekel. Szólj hozzá bátran, vagy írj közvetlenül: info[kukac]rendszamgyujto.hu

Friss topikok

  • Kuvasz878K: @Attila Es Reni Mede: Az nem csere, bocsi. A cseréim csak az Októberi rendszámaim bejegyzésem utol... (2024.03.20. 21:03) Bemutatkozás
  • Kuvasz878K: @Attila Es Reni Mede: Nincs Facebookom, bocsi (2024.03.18. 20:20) 2023 utolsó darabjai
  • Kuvasz878K: Frissítés: HKA-380, BV-XL-83 elkelt, sárga E-sem van. (2023.11.04. 20:29) Októberi rendszámaim
  • Kuvasz878K: ...helyesbítek, lehetnek Ciprusiak is (2023.07.15. 10:29) Hmmm... Ma van karácsony!?
  • rendszamgyujto.hu: @Kuvasz878K: Szia, megvan mind, még az angol is, amit egy másik kommentben kértél (2023.06.04. 15:29) Eladó, cserélhető

Linkblog

Látogatók

2023.09.17. 20:47 Kuvasz878K

Bemutatkozás

Sziasztok!

Lőrinc vagyok Budapestről. Már régebb óta figyelem a Blogot, azóta Rendszamgyujto.hu  kollégával is lebonyolítottam már egy cserét.

Jelenleg a teljes gyűjteményem: 169 db, 19 ország(14 önálló ország, 1 megszűnt ország, 4 másik ország fennhatósága alá tartozó terület)+6 amerikai állam.

regiek.jpg

vegyes.jpg

vegyes2.jpg

jg1251.jpg

nemet.jpg

rszgyt7.jpg

vegyes3.jpg

regiangol.jpg

sco-cym-ni.jpg

feherangol.jpg

sargaangol.jpg

vegyes4.jpg

vegyes5.jpg

utah.jpg

bonto2.jpg

farm.jpg

hffa.jpg

A két régi magyarral kezdődött a gyűjtés. Ezeket már nem tudom, mikor kaptam, de azt tudom, hogy akkor még nem nagyon foglalkoztam a rendszámokkal. Ezek után apámtól kaptam még jó pár darabot, talált rendszámaim is vannak (MJS-514, NBZ 713, P-01784, AB 01 CRE, Audi S8, PKD-284 (erről nincs képem, mert úgy eltűnt, hogy már évek óta nem találom)), és már veteránbörzén és bolhapiacon is vettem rendszámokat.

A CF-764-XJ rendszámról, aminek a kétharmad burkolata hiányzik, már lejött az egész, és ha valakinek kell olyan betűtípushoz egy 6-os belseje, ingyen neki adom!

Tavaly kezdtem el igazán foglalkozni a rendszámokkal, amikor egyszer egy autóbontó előtt sétálva megláttam bent egy Man-szigeti(!) rendszámot.man2.jpgBe is mentem a bontóba, kedvesek voltak, elmentünk az autóhoz, és le is csavarozták. De ha már ott voltam, és amúgy is láttam, hogy volt ott több angol autó is, és angolom még úgy sem volt, ezért gondoltam, hogy akkor legyen még egy fehér és egy sárga angol is!

bonto.jpg

Lett is. Ezeket is leszedték nekem. Megköszöntem nekik, és a három rendszámért fizettem 2000 forintot. Szerintem megérte :)

Cseréim vannak, azok a következő bejegyzésben lesznek.

3 komment

Címkék: magyar francia rendszám belga próba ideiglenes szlovák rendszám rendszámgyűjtő angol rendszám rendszámgyűjtemény német rendszám román rendszám usa rendszám lengyel rendszám


A bejegyzés trackback címe:

https://rendszamgyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr9918184449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attila Es Reni Mede 2024.03.20. 04:41:27

NBZ-713 érdekelne. 1 amerikait tudnák érte adni

Kuvasz878K 2024.03.20. 21:03:42

@Attila Es Reni Mede: Az nem csere, bocsi. A cseréim csak az Októberi rendszámaim bejegyzésem utolsó képén vannak
süti beállítások módosítása