HTML

Rendszámgyűjtő

Egy különleges hobbiról szól ez a blog, vagyunk néhányan bolondok az országban, a világban, akik gyűjtik a régi, vagy forgalomból kivont rendszámtáblákat. Nem csak nekik, hanem bárkinek szólnak a bejegyzések, akit érdekel. Szólj hozzá bátran, vagy írj közvetlenül: info[kukac]rendszamgyujto.hu

Friss topikok

  • Kuvasz878K: @Attila Es Reni Mede: Az nem csere, bocsi. A cseréim csak az Októberi rendszámaim bejegyzésem utol... (2024.03.20. 21:03) Bemutatkozás
  • Kuvasz878K: @Attila Es Reni Mede: Nincs Facebookom, bocsi (2024.03.18. 20:20) 2023 utolsó darabjai
  • Kuvasz878K: Frissítés: HKA-380, BV-XL-83 elkelt, sárga E-sem van. (2023.11.04. 20:29) Októberi rendszámaim
  • Kuvasz878K: ...helyesbítek, lehetnek Ciprusiak is (2023.07.15. 10:29) Hmmm... Ma van karácsony!?
  • rendszamgyujto.hu: @Kuvasz878K: Szia, megvan mind, még az angol is, amit egy másik kommentben kértél (2023.06.04. 15:29) Eladó, cserélhető

Linkblog

Látogatók

2012.07.12. 15:52 Nimrod001

Újdonságaim...

Az utóbbi időben ezeket a táblákat sikerült szereznem. Az a festett eléggé érdekes, a GO-ból kiindulva valami szlovén maszek tábla lehet.

Csere nincs!!!

new39.jpgnew40.jpg

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://rendszamgyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr554648777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

300madness 2012.07.12. 23:10:08

@TOMI08:
A 3. kommentre reagálnék.

Azt, hogy NEM CSERE, azért kezdték el odaírni, és nem csak Nimród, pont miattad, mert bárki feltett valamit, neked mindig minden kellett. De cserére nem tudtál semmi olyant ajánlani, amire még azt lehet mondani, hogy feláldoznám (vagy bárki más) a gyűjteményből.

Nem titkolom, én is szívesen elfogadnám mindazt, amit a többiek feltesznek, de tudomásul veszem, hogy megy a gyűjteményükbe, és nem valószínű, hogy elcserélik.
Még ha meg is próbálom rávenni a másikat, hogy cseréljen a gyűjteményből egy-kettőt, ami nekem kellene, akkor is olyant ajánlok, ami legalább elgondolkoztatja a másikat, mindegy, hogy utána cserélünk-e vagy sem.
Ha nem sikerül, nem méltatlankodok, mert mégiscsak nem a cserékből kértem, hanem a gyűjteményből.

A blog arra való, hogy feltegyük az újdonságainkat, arra a többiek dicsérő hozzászólásokat írjanak és irigykedjenek egy kicsit.

Az, hogy kinek, mi kell cserére, arra való az e-mail. Ott lehet egyezkedni agyba-főbe, persze normális keretek között.

Még annyit, hogy azt ne hozd fel érvnek, hogy te ezt adtál, meg azt adtál, és ezért elvárod, hogy mások is akkora áldozatot hozzanak, mint te.
Én is áldoztam már gyűjteményből, szar cserét is csináltam, ami inkább a másiknak érte meg, de soha nem vágtam a fejéhez az illetőnek, hogy nekem ez mekkora tragédia.
Az kizárólag a te döntésed, hogy kinek mit adsz cserére, ha később megbánod, akkor gondolkozz el, és máskor ilyet ne csinálj.

Én is kaptam nemrég egy nagyobb adagot, és én is fontolgattam, hogy felrakjam-e.

Mindenhol csak azt olvasom, hogy magyarod meg németed van. Azokért ne várj szlovák és hasonló cseréket, legalábbis egy másik gyűjtőtől biztos nem. Még egy laikussal szemben ki lehet használni, hogy nem ért hozzá, és vakon elcseréli.
De itt a blogon gyűjtők vannak, akik évek óta űzik ezt az ipart, pontosan tudják, hogy mi mennyit ér, őket nem lehet ilyen téren kicselezni.
Németért, magyarért csak hasonlókat várj.

Remélem, nem kell több hegyi beszéd.

Jó éjt.

300madness 2012.07.12. 23:13:03

@Nimrod001:

A zöld szlovén tetszik ;)
De én sárga lettem tőle :D

TOMI08 2012.07.12. 23:39:38

@300madness: Ezt azért én is tudom amit a végén írtál de azt is meg kell értened neked is, hogy ha valamit szeretnének mások tőlem pl: macedónt vagy valami értékeset az nem megy németért meg magyarért cserébe ez maximum külföldinél menne de ez sem 5 perc alatt lesz meg
Amúgy ha van cserés németed meg magyarod akkor küldjél képet emailben és rakjunk ahhoz az egy darabhoz még cserét.
Ja és Németért magyart vagy németet tudnék adni.

TOMI08 2012.07.13. 13:43:36

@Nimrod001: A festett GO-s valószínű, hogy szlovén ahogy te is írtad de a BA 234-09-hez hasonló mivel két betű öt számos én szerintem előfordulhat még az is, hogy festett jugoszláv de ez nem biztos attól lehet, hogy te mondtad jól.
süti beállítások módosítása