HTML

Rendszámgyűjtő

Egy különleges hobbiról szól ez a blog, vagyunk néhányan bolondok az országban, a világban, akik gyűjtik a régi, vagy forgalomból kivont rendszámtáblákat. Nem csak nekik, hanem bárkinek szólnak a bejegyzések, akit érdekel. Szólj hozzá bátran, vagy írj közvetlenül: info[kukac]rendszamgyujto.hu

Friss topikok

  • Kuvasz878K: @Attila Es Reni Mede: Az nem csere, bocsi. A cseréim csak az Októberi rendszámaim bejegyzésem utol... (2024.03.20. 21:03) Bemutatkozás
  • Kuvasz878K: @Attila Es Reni Mede: Nincs Facebookom, bocsi (2024.03.18. 20:20) 2023 utolsó darabjai
  • Kuvasz878K: Frissítés: HKA-380, BV-XL-83 elkelt, sárga E-sem van. (2023.11.04. 20:29) Októberi rendszámaim
  • Kuvasz878K: ...helyesbítek, lehetnek Ciprusiak is (2023.07.15. 10:29) Hmmm... Ma van karácsony!?
  • rendszamgyujto.hu: @Kuvasz878K: Szia, megvan mind, még az angol is, amit egy másik kommentben kértél (2023.06.04. 15:29) Eladó, cserélhető

Linkblog

Látogatók

2012.03.22. 19:46 amenta

Hoppá!

Alapból nem tenném, de ez szerintem megér egy külön postot.

 

Az előbb találta a főnököm a szemétben:

 

Ez gyerekek MÜANYAG! Látott már ilyet valaki? Németeknél nem tudtam hogy csinálnának ilyet. Pedig bizony bele van nyomva a DIN pecsét, szóval ez érvényes kellett hogy legyen.

20 komment

Címkék: rendszám érdekesség német rendszám


A bejegyzés trackback címe:

https://rendszamgyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr224333674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

300madness 2012.03.23. 10:05:32

Szerintem csinálnak, nekem is van egy hamburgi (ráadásul hibás is, mert 0 helyett egy O van).
Itt amúgy megnézheted, mert elcseréltem az egyiket:

rendszamgyujto.hu/MyPlates/D/D.html

300madness 2012.03.23. 10:06:11

Ja igen, még annyit, hogy ahol én kaptam, ott is a kukából szedtem ki, és az is meg van hajtva...

rendszamgyujto.hu · http://rendszamgyujto.blog.hu 2012.03.23. 18:18:59

@300madness: Na igen ezt én is írni akartam, megelőztél, de köszi a reklámot:)
Az viszont látszik, hogy a két műanyag rendszám, az mégis más technológiával készült. A mienk az vastag műanyagra ragasztott betűkből áll, ez meg dombornyomott műanyag. Itt teljesen másra gondolnék, lenne egy tippem, de előbb utánanézek.

amenta 2012.03.23. 18:42:00

@rendszamgyujto.hu: Benne van a Din pecsét, mondjuk érvényesítő címke meg nem is volt rajta...
Viszont rendes fényvisszaverős, ilyen kis hatszögek látszanak rajta.

rendszamgyujto.hu · http://rendszamgyujto.blog.hu 2012.03.23. 18:54:18

@amenta: Ez a tábla szerintem erulux tábla lehet. Ha lesz egy kis időd olvass bele lécci, hátha Te többet bogozol ki belőle, mint én és a gugli német tudásunkkal.
www.erulux.de/

amenta 2012.03.23. 18:58:01

@rendszamgyujto.hu: Beszabehu, az pont az amit kitaláltam rá, csak nem a kocsira. :)

Gyakorlatilag ez egy rendszám+keret hátra, amiben van 20 led, és így az egész tábla világít, nem csak a kis gyári rendszámvilágítás. Elvileg megfelel a szabványoknak. Én a szobaajtó fölé terveztem feltenni, megvilágítva. :P

amenta 2012.03.23. 18:58:48

@amenta: Ja igen, csak a lényeg maradt le. Tehát a keretben van a 20 led, és a rendszámot hátulról világítja meg.

rendszamgyujto.hu · http://rendszamgyujto.blog.hu 2012.03.23. 19:03:56

@amenta: Nos én is azt hittem, hogy nekem is ilyen táblám van amit feljebb emlegetett a kolléga, de én tehettem hátamögé akár 150W-os reflektort is, de akkor sem látszott át. Szóval itt még maradt találós kérdés.
Ez az erulux téma ez csak hátsó rendszámnál használatos?

300madness 2012.03.23. 19:23:07

@rendszamgyujto.hu:
Sokat gondolkoztam, hogy a mienk miféle szerzet lehet.

Fényvisszaverős, a matricák (szerintem) eredetik.

Viszont még sehol nem láttam hasonlót, a város Hamburg, a matrica meg Baden-Württenberg...enyhe kitérő a térképen :)
Mellesleg a matricák rossz sorrendben vannak felragasztva, és ugye a 0 helyett egy O van.

Na, valaki ki tud ebből valamit hozni?

amenta 2012.03.24. 09:06:19

@rendszamgyujto.hu: A leírás szerint csak hátul, meg ha belegondolsz akkor alapból minden autón csak a hátsó szokott megvilágítva lenni.
Azért ez egy picit komolyabb mint egy felragasztott betűs cucc. De majd én is átvilágítom és meglátjuk. :)

amenta 2012.03.24. 09:06:54

@300madness: SZvsz gyanús, hogy az egy hamis tábla. Németeknél ragasztott betűk???

rendszamgyujto.hu · http://rendszamgyujto.blog.hu 2012.03.24. 21:15:55

@amenta: Minden esetre ügyes dekoros csinálhatta, mert eléggé sikerült jó elkapni a betűtípusokat, bár a nullát azt elhibázta, de még a címer is eredetinek néz ki.

autobahnvignette 2012.03.26. 20:38:44

ilyen letezik, de kulon engedelyeztetni kell a TÜV-nél! gyarilag csakis es kizarolag a Volkswagen Phaetonnal engedelyezett, es nem rakhatnak ra plakettet!
Persze ha kulon engedelyeztetik mas autora is felteheto, pl erre a golfra:

www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Tpn_15qD51k#t=545s

autobahnvignette 2012.03.26. 20:41:59

egyebkent a rendszamgyujto.hu-n a piros "04" tabla kereskedoi tablanak van irva, pedig azt a hivatalok kapjak es olyan jarmuveket tesztelnek, mozgatnak vele amiket nem lehet forgalomba helyezni, max 5 napig lehet rajtuk :- )

"Die roten gab es Anfangs nur mit 04 beginnender Nummer. Diese Kennzeichen gab es bei den Landratsämtern für Probefahrten mit nicht zugelassenen Fahrzeugen und wurden für maximal 5 Tage "ausgeliehen" bzw. verwendet."

autobahnvignette 2012.03.26. 20:45:51

rendszamgyujto.hu/MyPlates/D/d-hh-ga360.JPG egyebkent ez mi? :D hamburgi rendszam, felcserelve a plakettok, raadasul Hamburg nem is Baden-Württemberg, pedig itt az a cimke lathato, a betutipus sem stimmel es 2009ben citromsarga volt a muszaki matrica, nem pedig kek.:D

rendszamgyujto.hu · http://rendszamgyujto.blog.hu 2012.03.28. 10:24:38

@viktoor: Nagyon dekoratív a hölgy "ruházata". Órás tükör nekem is volt, vettem az oroszoktól a piacon:) Csodálkozom rajta, hogy szénné tuningolt golfon még van kilics. De miért csak Phaeton-ra engedik? A VW levédette?

A piros 04-es akkor ritkaság? Vagy pont nem? Ha nem kereskedői akkor mi a helyes megnevezés, mert akkor javítom.

Hát a HH-GA360 körül tényleg elég sok a homály, így ebben a formában lehetett autón, vagy teljesen kamu az egész? Olyan matricák "beszerezhetők" vagy csak hivatalos úton lehet hozzájutni?

amenta 2012.03.28. 16:22:37

@rendszamgyujto.hu: Szerintem valaki vagy így pótolta az elveszett darabját, vagy forgatáshoz használták, vagy valaki ingyen akart tankolni. (bár akkor minek dolgozott vele ennyit)

A piros meg akkor kereskedői, ha az első száma 06. A 07-et az ilyen kormányzati cuccok kapják (szintén próbarendszám) a 04 az nem tom mi.

autobahnvignette 2012.03.29. 13:51:04

06 - probarendszam kereskedoknek
07 - csererendszam oldtimer gyujtoknek (tobb, a neveden levo oldtimer kozott cserelgetheted)
04 - hivatali probarendszam, eleg ritka! plane a tied, amin meg plakett is van :-))

autobahnvignette 2012.03.29. 13:56:04

@rendszamgyujto.hu: szerintem a hamburgi rendszamod tokre kamu!!

de ez, a postban levo muncheni tok legalis, es ez is eleg ritka!
es ha egy nemet csak "tankolni" akarna menni, legyartat barmit barmikor mindenfele papir es engedely nelkul barmelyik rendszamkeszitonel:-))

mint ahogy ez is csinalta:

www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=-nhjRDgq7gA#t=607s

www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=-nhjRDgq7gA#t=282s

csak ez ellopta szalonbol a kocsit, gyartatott ra rendszamot (ami ugyanilyen autora valo, az utcan latott egyet es felirta a rendszamot) es ennyi..:)

ezek a lengyelek..:))
süti beállítások módosítása