HTML

Rendszámgyűjtő

Egy különleges hobbiról szól ez a blog, vagyunk néhányan bolondok az országban, a világban, akik gyűjtik a régi, vagy forgalomból kivont rendszámtáblákat. Nem csak nekik, hanem bárkinek szólnak a bejegyzések, akit érdekel. Szólj hozzá bátran, vagy írj közvetlenül: info[kukac]rendszamgyujto.hu

Friss topikok

  • Kuvasz878K: @Attila Es Reni Mede: Az nem csere, bocsi. A cseréim csak az Októberi rendszámaim bejegyzésem utol... (2024.03.20. 21:03) Bemutatkozás
  • Kuvasz878K: @Attila Es Reni Mede: Nincs Facebookom, bocsi (2024.03.18. 20:20) 2023 utolsó darabjai
  • Kuvasz878K: Frissítés: HKA-380, BV-XL-83 elkelt, sárga E-sem van. (2023.11.04. 20:29) Októberi rendszámaim
  • Kuvasz878K: ...helyesbítek, lehetnek Ciprusiak is (2023.07.15. 10:29) Hmmm... Ma van karácsony!?
  • rendszamgyujto.hu: @Kuvasz878K: Szia, megvan mind, még az angol is, amit egy másik kommentben kértél (2023.06.04. 15:29) Eladó, cserélhető

Linkblog

Látogatók

2012.01.24. 08:20 amenta

Érdekességek

Nemrég (még tavaly :) ) megkaptam a lehetőséget az írásra, úgyhogy most élek is vele.

Sajnos nem újabb szerzeményeimet mutatom be, inkább pár érdekességet hoztam nektek.

Turkáltam a régi képeim közt és találtam két érdekeset, plusz tegnap reggel is találkoztam valami furcsával.

 

Elsőként itt van ez a tábla:

 

Vajon kié lehet? Nem is tudom. :D Egyébként 2004-es kép.

Aztán itt van ez. Faterom régi melóhelyén az egyik kamion rendszáma. Egyértelműen egy fuvarozós pótkocsirendszám, na de milyen formátumban??? Találkoztatok már ilyennel? Netán tudja valaki miért ilyen?

Ez pedig a tegnapi találatom. Német rendszám, de sose láttam még hasonlót. Az autó oldalán mint ha bundeswehr feliratot láttam volna. Katonai rendszám lenne? Mit tudtok róla?

6 komment

Címkék: rendszám erdekes pótkocsi rendszám német rendszám


A bejegyzés trackback címe:

https://rendszamgyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr263743012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rendszamgyujto.hu · http://rendszamgyujto.blog.hu 2012.01.24. 09:09:10

A merci rendszámot már én sokszor láttam élőben, itt lakik a közelünkbe, de a smileyból arra következtetek, hogy Te is. Bár nem értem, én spec nem látom benne a 435eFt-ot. Övé lenne az első tábla, vagy Tábla Kft, vagy Tábla János? Ne haragudj, ha hülyeséget írok, de azt gondolom, amit látok. Pesten látni sok olyan autót egyedi rendszámmal, hogy egy átlag polgárnak fingja sincs mit is ábrázolhat az a betűhalmaz, mert a céglogóra már nem futja az autón.
Ha legközelebb a pótkocsi közelében kerülnél, ez egy olyan rendszám, amit az életed árán is. Alapból az az X-B az kölcsönjármű rendszám. 2004-ig adták ki, mivel ezzel a járművel bérfuvarozást végeznek, annak idején be is sárgították a rendszámot. Ez olyan ritka, hogy szinte lehetetlen. Én ezt próbáltam annak idején megszerezni, de még ez sem olyan ritka: rendszamgyujto.blog.hu/2011/08/11/amikor_a_neten_veletlen_rabukkanok_valamire
Az utolsó, az igen, katonai rendszám. Magyar gyűjtőnek szinte elérhetetlen.

amenta 2012.01.24. 12:33:49

Sajna az a rendszám nem mostanában lett fotózva, és már fater sem dolgozik ott, de azért majd benézek, hátha. Annak idején sok rendszám hánykolódott ott.

amenta 2012.01.24. 12:35:42

Ja és a merci. Én pesten találkoztam vele, és tudtommal a plaket kft tulajáé. Meg az is fura hogy csak egy pöcsét van rajta.

rendszamgyujto.hu · http://rendszamgyujto.blog.hu 2012.01.24. 15:22:17

@amenta: Áááá én simán itt a Kinizsin az Apeh előtt, bár nem jelent semmit, de a rendszám kerete is szegedi.

autobahnvignette 2012.02.08. 15:01:36

az Y-os nemet renszamot a katonai alakulatok kapjak, nem fenyvisszaveros es nincs a formatumaban semmi de semmi logika, biztonsagi okokbol! Muszaki vizsga sem kell az ilyen jarmuvekre :-)
a kulfoldi, nemetorszagban dolgozo katonak pedig ilyet kapnak:

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/30/USA-Army-Kennzeichen.jpg/220px-USA-Army-Kennzeichen.jpg

ebbol azert elofordulnak ebayen! :-)

rendszamgyujto.hu · http://rendszamgyujto.blog.hu 2012.02.08. 21:47:04

@rendszamgyujto.hu: Ma láttam a TABLA-1 et Gyulán befordulni a Tesco parkolóba. Mondtam én hogy itteni autó:) Sajnos képet azért nem tudtam csinálni róla, mert siettem nagyon, de legközelebb nem hagyom ki!
süti beállítások módosítása