HTML

Rendszámgyűjtő

Egy különleges hobbiról szól ez a blog, vagyunk néhányan bolondok az országban, a világban, akik gyűjtik a régi, vagy forgalomból kivont rendszámtáblákat. Nem csak nekik, hanem bárkinek szólnak a bejegyzések, akit érdekel. Szólj hozzá bátran, vagy írj közvetlenül: info[kukac]rendszamgyujto.hu

Friss topikok

  • Kuvasz878K: @Attila Es Reni Mede: Az nem csere, bocsi. A cseréim csak az Októberi rendszámaim bejegyzésem utol... (2024.03.20. 21:03) Bemutatkozás
  • Kuvasz878K: @Attila Es Reni Mede: Nincs Facebookom, bocsi (2024.03.18. 20:20) 2023 utolsó darabjai
  • Kuvasz878K: Frissítés: HKA-380, BV-XL-83 elkelt, sárga E-sem van. (2023.11.04. 20:29) Októberi rendszámaim
  • Kuvasz878K: ...helyesbítek, lehetnek Ciprusiak is (2023.07.15. 10:29) Hmmm... Ma van karácsony!?
  • rendszamgyujto.hu: @Kuvasz878K: Szia, megvan mind, még az angol is, amit egy másik kommentben kértél (2023.06.04. 15:29) Eladó, cserélhető

Linkblog

Látogatók

2011.12.13. 08:12 rendszamgyujto.hu

Ma reggel kaptunk egy e-mailt

Azért írtam, hogy kaptunk, mert többesszámú volt a megszólítás, így mindannyiunknak szól. Amenta küldte Németországból.

"Szia(sztok)!

Lassan egy hónapja itt vagyok németben, már sikerült is beszereznem
5db rendszámot. :) Megvan az előnye ha az ember autókereskedésben
dolgozik.
Sok érdekességük igazából nincs, talán az hogy kettő párban van, és
egészen jó állapotúak, mondjuk ideiglenes rendszámnál ez nem annyira
meglepő. A "rendes" rendszámok kicsit koszosak, bár már átmentem
rajtuk egyszer, de azért lenne még mit takaritani rajta.
Remélem holnap is sikerül beszerezni párat, mert ma láttam egy adaggal
az irodában, és ha jól láttam, már érvénytelenek.

Üdv. Németországból, Attila"
 

Mellékelt egy képet is:
 

Kívánom, hogy sűrűbben kapja el a hév, hogy írni akar nekünk, miközben rendszámokat gyűjtöget.

KÖSZÖNJÜK Attila!

4 komment

Címkék: rendszám rendszámgyűjtő rendszámgyűjtemény német rendszám


A bejegyzés trackback címe:

https://rendszamgyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr183459578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rendszamgyujto.hu · http://rendszamgyujto.blog.hu 2011.12.13. 10:10:52

Az EF máris érdekelne, mert olyanom még nincs.

300madness 2011.12.13. 12:26:12

Engem is érdekelne az EF. Bár nekem még EU-s müncheni sincs, HD meg egyáltalán.

De szívesen lennék a helyedben...

amenta 2011.12.13. 12:53:26

Cää en meg azt hittem hogy semmi extra, erre mär le is csapnätok räjuk. :D

Akartam mär koräbban irni, csak nem jutottam nethez.

300madness 2011.12.13. 13:01:49

@amenta:
Látod, milyen ragadozók vagyunk...
Hát ahol kevés van mit ragadozni, ne csodálkozz, hogy mindenki ugrik :)
süti beállítások módosítása