HTML

Rendszámgyűjtő

Egy különleges hobbiról szól ez a blog, vagyunk néhányan bolondok az országban, a világban, akik gyűjtik a régi, vagy forgalomból kivont rendszámtáblákat. Nem csak nekik, hanem bárkinek szólnak a bejegyzések, akit érdekel. Szólj hozzá bátran, vagy írj közvetlenül: info[kukac]rendszamgyujto.hu

Friss topikok

  • Kuvasz878K: @Attila Es Reni Mede: Az nem csere, bocsi. A cseréim csak az Októberi rendszámaim bejegyzésem utol... (2024.03.20. 21:03) Bemutatkozás
  • Kuvasz878K: @Attila Es Reni Mede: Nincs Facebookom, bocsi (2024.03.18. 20:20) 2023 utolsó darabjai
  • Kuvasz878K: Frissítés: HKA-380, BV-XL-83 elkelt, sárga E-sem van. (2023.11.04. 20:29) Októberi rendszámaim
  • Kuvasz878K: ...helyesbítek, lehetnek Ciprusiak is (2023.07.15. 10:29) Hmmm... Ma van karácsony!?
  • rendszamgyujto.hu: @Kuvasz878K: Szia, megvan mind, még az angol is, amit egy másik kommentben kértél (2023.06.04. 15:29) Eladó, cserélhető

Linkblog

Látogatók

2011.11.22. 16:30 rendszamgyujto.hu

Érdekes rendszámot láttam a Totalcar-on

Először fura volt, hogy EU-s, holott I betűs, elkezdtem a fantáziát keresni benne, hogy vajon miért érhette meg 30.000+ -ért utólag EU-sítani egy rendszámot, de rájöttem.

A cikket, akit érdekel itt elolvashatja.

6 komment

Címkék: rendszám rendszámgyűjtő rendszámgyűjtemény


A bejegyzés trackback címe:

https://rendszamgyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr353403778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.11.23. 12:02:53

Mert nem is mi lennénk ha nálunk nem 30 000 Ft ellenében lehetne csak igazolni azt, hogy EU tagországban bejegyzett autóban ülünk. Egy közösen elfogadott matrica is megtehette volna ezt addig míg nem kap az autó "rendes" EU rendszámot. Pont úgy, ahogy az Olasz, Cseh, Angol, Francia vagy bármely más (e téren) normálisabban gondolkodó országok tábláin láthattam eddig.

rendszamgyujto.hu · http://rendszamgyujto.blog.hu 2011.11.23. 15:53:24

@Smchr88: Húúúú hát olyat nem szabad, hát az egyéni azonosítójel meghamisítása című büncselekmény, sok-sok évi elzárással büntethető. Csak én igazából azt nem értem, hogy miért számít úri passziónak a zászlós rendszám eu-sítása. Mert ugye vegyük az én autóm A-betűvel kezdődő rendszámát, ami megküzdött 22 nyár UV sugaraival és 22 tél csikorgató fagyával, de azért meglátszik az idő foga, a koccanások, kavicsok, korábbi gazdák furatai. Szeretném, ha nem csak a verda csillogna, hanem a rendszám is, elballagok az okmányirodába.
1. verzió: A meglévőt újragyártatom, ez 2x12300+585=25185Ft
2. verzió: Ha már lecserélem, eu-sítom 56000+585=56585Ft
3. verzió: Újra cserélem, ez 8500+6000+585=15085Ft-ba kerülne.
Közben ugyanarról az alumínium lemezről beszélünk. Biztos azért kerül többe, mert egyedileg kell beavatkozni, foglalkozni vele, raktározni, küldözgetni, de akkor is...

rendszamgyujto.hu · http://rendszamgyujto.blog.hu 2011.11.23. 15:55:56

@Smchr88: Ja és ha még nem láttál olyan román autót aminek az egyik eu-s a másik zászlós, tuti fogsz látni, mert ott nem kerítenek neki ekkora feneket. Legyen oszt kész.

rendszamgyujto.hu · http://rendszamgyujto.blog.hu 2011.11.23. 16:00:25

Most találtam egy honlapon, hogy az eu-sítás sorozatban előállított rendszám esetében: 56.000,- Ft, egyedi és egyéni rendszámok esetében: 23.500,- Ft. Itt dőlt meg az az elméletem, hogy egyesével kell foglalkozni vele, mert ezekkel ugyanannyi a munka.

300madness 2011.11.23. 16:24:22

@rendszamgyujto.hu:
Ez így is van. Erre én is felfigyeltem. Aztán egyszer mellém leparkolt egy ilyen feles román rendszámú kocsi, meg is kérdeztem, hogy ez hogy lehet, aztán megcsillogtattam nekik a minimális romántudásomat, legalább feldobtam a napjukat :D
A válasz hasonló volt, csak legyen. Ennél jobban már csak az angolok eresztették el a gyeplőt, ugyanis ott TÉNYLEG csak annyi kell, hogy olvasható legyen. Akár az ember otthon meg is rajzolhatja. Romániában viszont állami tábla kell, de EU vagy zászló...részletkérdés.

2011.11.23. 19:04:13

Én is romániai példát tudok hozni, mivel határszélen élek és kb. ugyanannyi Magyar autót látok mint Románt. Pl.: Olyan szatmári rendszám nekem is van a birtokomban amire utólag lett felcimkézve az EU sáv. Elsőre nem is lehet észrevenni.
Hab a tortán: Láttam már olyat is, hogy egy nagy sasos címeres matrica volt a bal oldali kék sávra ragasztva.
süti beállítások módosítása