HTML

Rendszámgyűjtő

Egy különleges hobbiról szól ez a blog, vagyunk néhányan bolondok az országban, a világban, akik gyűjtik a régi, vagy forgalomból kivont rendszámtáblákat. Nem csak nekik, hanem bárkinek szólnak a bejegyzések, akit érdekel. Szólj hozzá bátran, vagy írj közvetlenül: info[kukac]rendszamgyujto.hu

Friss topikok

  • Kuvasz878K: @Attila Es Reni Mede: Az nem csere, bocsi. A cseréim csak az Októberi rendszámaim bejegyzésem utol... (2024.03.20. 21:03) Bemutatkozás
  • Kuvasz878K: @Attila Es Reni Mede: Nincs Facebookom, bocsi (2024.03.18. 20:20) 2023 utolsó darabjai
  • Kuvasz878K: Frissítés: HKA-380, BV-XL-83 elkelt, sárga E-sem van. (2023.11.04. 20:29) Októberi rendszámaim
  • Kuvasz878K: ...helyesbítek, lehetnek Ciprusiak is (2023.07.15. 10:29) Hmmm... Ma van karácsony!?
  • rendszamgyujto.hu: @Kuvasz878K: Szia, megvan mind, még az angol is, amit egy másik kommentben kértél (2023.06.04. 15:29) Eladó, cserélhető

Linkblog

Látogatók

2011.10.19. 13:11 rendszamgyujto.hu

Rendszámgyűjtő háza Németországban.

Siegfried Maderer (75) bácsi és felesége 1200 db rendszámmal díszitette bajorországi Obertrubach-ban levő házát. Hááát nálunk az utcafronti táblák szerintem hamar elfogynának, gyorsan leapadna a 35 év alatt összegyűjtött kollekció.

 

 

7 komment

Címkék: rendszám rendszámgyűjtő rendszámgyűjtemény


A bejegyzés trackback címe:

https://rendszamgyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr523314340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amenta 2011.10.24. 21:55:47

Az munka!

Nálunk valóban nem sokáig lennének meg a hozzáférhető darabok...

Jó lett az új dizájn! :D

rendszamgyujto.hu · http://rendszamgyujto.blog.hu 2011.10.25. 08:20:19

@amenta: Köszönöm. A színek szerintem is jók, de a fejléccel nem vagyok kibékülve. A dizájn nem az én műfajom, de bármilyen tanácsot szívesen fogadok. Meg kéne még valami szlogen is.

rendszamgyujto.hu · http://rendszamgyujto.blog.hu 2011.10.25. 09:21:09

@amenta: Azt tudod, hogy itt lakunk kb.20km-re egymástól? Nekem is volt Simsonom. Nyolcadikos ballagásom után kaptam egy S51B-t sötétzöldet újat. Garancia idő után kireszeltettem belőle a folytást, utána már ment 60-at is. Semmit nem költöttem rá, eredeti állapotában adtam el 10 évvel később 60eFt-ért. Szerintem jó ár volt akkor érte. Most fateromnak (aki már nincs köztünk) van még egy N-es szimója már 10 éve nem volt berugva sem, ott porosodik a garázs mélyén. Garantáltan minden gumit cserélni kell már rajta. Ő is egy idős bácsitól vette valami tyúkolból. Az még 3 sebességes volt, soha nem ment úgy, mint az én 4 sebességesem. Az enyémnek egyetlen bosszantó hibája volt, 500km-enként mindig szét kellett szedni a karburátort. Olyan mint ha dugulása lett volna, de soha semmit nem találtam benne. Meglevegőztettem az úszókat, összeraktam, és minden ment tovább újabba 500km-en. Majd lehet egyszer veszek a gyerekeimnek, majd mikor tudják értékelni, hogy mi az a gép. Nem tudomány a robogó fülét húzni. Szép napot!

amenta 2011.10.25. 12:41:20

@rendszamgyujto.hu: CSak nem csabai vagy? :)

A simsonok a maguk kategóriájában utánozhatatlanok. :) Bár én elfogult vagyok. :)

Milyen állapotban van az az n-es gép?

Egyébként honnan tudsz te ennyi mindent? :D

rendszamgyujto.hu · http://rendszamgyujto.blog.hu 2011.10.25. 13:48:30

@amenta: De igen. Azért írtam 20-at, mert a túlsó felén:). Google a barátunk, minden okosságot kiderít. Egyszercsak az tünt fel, hogy Gyuláról, sokszor megnézik a blogot, aztán azt is elárulta, tovább van linkelve a simsonok.hu weboldalról, aztán már csak olvasnom kellett. Amúgy le a kalappal a honlap előtt, hihetetlen, hogy mennyi tagotok van, és milyen pezsgő élet van nálatok, fiúk és csajok, igazi buli buherálással, okosságokkal, találkozókkal.
Az "N"-es gép még emlékeim a keskeny tankos, ebből nagyjából sejtheted az évjáratot. Egybe van a gép, de hogy mennyire eredeti belülről nem tudom, amióta nálunk van, komolyabb beavatkozás nem történt az életében. Gondolom a rozsda már nekiindult az évek alatt, de nagyjából mindig garázsba volt, vagy ha kint is volt az eresz alatt, le volt takarva ponyvával. Első rugásra tuti nem indulna. Akksi nincs benne, mert ez még nem az a fajta volt, és ráadásul emlékeim szerint 6V-os, de ez szinte csak tipp. Gyári kék színe van. Azért haloványak az emlékek, mert Hmvhelyen van.

amenta 2011.10.25. 15:33:47

@rendszamgyujto.hu: Hogy mik vanna? :D
Hát, köszönjük, igyekszünk. :)
Nemrég voltunk 1 évesek, bár a csapat jó része már régebb óta megvan.

Ha már ilyen közel vagyunk egymáshoz, egyszer lehet hogy átugranék meglesni a gyűjteményedet. :)

Azt a simót meg lehet, hogy elő kéne szedni, megnézni az állapotát, ha menthető és viszonylag eredeti, kis ráfordítással egy szép és értékes gépet lehet belőle varázsolni. Egyre kevesebb az eredeti állapotú gép.

rendszamgyujto.hu · http://rendszamgyujto.blog.hu 2011.10.25. 15:58:34

@amenta: Egyelőre nincsenek terveim a motorral, a mai világban egyre költségesebb hobbi, mert már hivatalból is szivatják az embert, meg már az utángyártott alkatrész sem olyan minőségű hogy biztos gépet lehessen belőle feltámasztani. A jelen állapotában is költeni kellene rá biztosan a működőképesség előállítására, de attól még ciki lenne vele a városba cikázni, főleg, hogy emlékeim szerint a folytás hiányzik a kipufogóból, így hangja is feltűnő. Szalonállapotra való hozás, meg még többe kerül. De annyira elkényelmesedtem, hogy most egy felújított Java 210-es várja nyár óta hogy átmossam az üzemanyag rendszert és tele tankoljam. Pedig már a benzin és a 2T olaj is megvan, de most már lehet tavasszal lesz belőle valami. Azért nem mosom át a rendszert, hogy utána eltegyem télire, mert akkor kezdhetem tavasszal elölről.
Szívesen várlak, ha össze tudjuk hozni az időpontot, általában a hétvégék jók szoktak lenni, viszont még nem teljes a dekoráció, mert még sok van dobozba, ami arra vár, hogy kitegyem. E-mailt közvetlen arra a címre írj ami a jobb felső blokkban van, és akkor megadok minden előrhetőséget. Szia.
süti beállítások módosítása