HTML

Rendszámgyűjtő

Egy különleges hobbiról szól ez a blog, vagyunk néhányan bolondok az országban, a világban, akik gyűjtik a régi, vagy forgalomból kivont rendszámtáblákat. Nem csak nekik, hanem bárkinek szólnak a bejegyzések, akit érdekel. Szólj hozzá bátran, vagy írj közvetlenül: info[kukac]rendszamgyujto.hu

Friss topikok

  • Kuvasz878K: @Attila Es Reni Mede: Az nem csere, bocsi. A cseréim csak az Októberi rendszámaim bejegyzésem utol... (2024.03.20. 21:03) Bemutatkozás
  • Kuvasz878K: @Attila Es Reni Mede: Nincs Facebookom, bocsi (2024.03.18. 20:20) 2023 utolsó darabjai
  • Kuvasz878K: Frissítés: HKA-380, BV-XL-83 elkelt, sárga E-sem van. (2023.11.04. 20:29) Októberi rendszámaim
  • Kuvasz878K: ...helyesbítek, lehetnek Ciprusiak is (2023.07.15. 10:29) Hmmm... Ma van karácsony!?
  • rendszamgyujto.hu: @Kuvasz878K: Szia, megvan mind, még az angol is, amit egy másik kommentben kértél (2023.06.04. 15:29) Eladó, cserélhető

Linkblog

Látogatók

2011.07.19. 16:51 rendszamgyujto.hu

Na ebből sem lesz már semmi

Egy sztori, hogy nem vagyunk egyformák.

Egyszer egy vasárnap este felhívott egy úr engem, azzal, hogy valaha autókkal foglalkozott, behozta őket, bontotta, eladta stb. és maradt jónéhány rendszám, amitől egyben szeretne megszabadulni, mégis mennyit adnék érte. Erre én azt mondtam, hogy küldjön róla e-mailben fényképet és visszatérünk rá, mert látatlanba nem tudom, hogy mennyi és milyen van neki, illetve szükségem van-e rá. Azt elöljáróban megemlítette, hogy régi 2 betű 4 szám magyar van párban, darabra, jónéhány külföldi német, román, belga...stb. De akkor abban maradtunk, hogy én türelmes vagyok, elmondtam az e-mail címemet és majd jön a kép.

Eltelt 1 hét ismét telefonál az úr, hogy pontosítsuk az e-mail címet, bár fénykép még nincs mert valami gixer van a géppel, de azért leírja:
"T.Cim.. elnézést , mégegyszer , hogy nem jön össze a dolog , most éppen a fényképezőgép adta meg magát .. , de leirom , hogy milyen rendszámokkal rendelkezem. tehát:2 pár /első-hátsó / régi 2 betü 4szám , 6 db.1-es 2 betü 4szám, továbbá 12pár 3 betü 3szám ..kb 15db 1-es 3 betü 3 szám , ..több db E-s ..kb 20db német-holland-belga-luxemburgi-román-..java német, ezekközül 2-3 párban van..ja még 2 db motorbringa 1-es 2 betü 4 szm ...lehet , hogy valamit kifelejtettem bocs , az egészet egyben szeretném eladni , ha kérhetem tegyen egy ajánlatot , köszönettel" X.Y telefonszám
Jól hangzik gondoltam, csak még mindig nem látszik, csábító és izgató, de még mindig a darabszámot sem tudom konkrétan. Erre mit írjak? Legyek a pénzem ellensége? Látatlanba kínáljak be egy vagyont? Bepróbálkoztam, azért arra ügyeltem, hogy mindenképpen jóval többet kínálok, mint ha a MÉH-be vinné, mégiscsak érték nekem, érték neki, hamár ennyi ideig őrizgette és vigyázott rá.

Gyorsan válaszoltam is rá, hogy ne tünjek bunkónak:
"Megkaptam, az e-mailt, egy kis türelmet kérnék az ajánlattal, ha esetleg a fényképező addig meggyógyulna könnyebb lenne, de mindenképpen értekezünk róla, csak gyorsan reagálni szerettem volna, az e-mailre." + üdvözlettel...stb. Itt tényleg eltelt néhány nap, vártam, hátha az a makrancos gép meggondolja magát, de hát valamit lépnem kellett egy ilyen csábító lehetőségre, ezért ajánlatot tettem:
"Kedves Y!Nagyjából összeszámolva, akkor 40-50db-ról lehet szó.10.000Ft-ot ajánlanék érte. Egyben, válogatás nélkül, látatlanba.Ha meg tudjuk oldani a Budapesti átvételt, az jó lenne. Nem kellene postázni, illetve a pénzzel sem lenne gond.Én holnap megyek Budapestre, gondolom addig semmi féleképpen nem lehet eljuttatni, legközelebb, valamikor 1 hónap múlva megyek. Ha addig ráér, nekem úgyis jó, és akkor megköszönöm.Remélem találkoznak az elképzeléseink, és nem gond, hogy e-mailt írtam. A legérdekesebb tábláim fent vannak az interneten.www.rendszamgyujto.hu. Egyébként a garázsom díszíti, néhány képet még teszek be, biztosíthatom, hogy jó helyre kerülnek a táblák, és gyűjteményem nemes darabokkal gyarapodik. Várom a válaszát!" Üdv.....

Na erre gyorsan meg is jött a válasz. Át is váltottunk gyorsan tegezésre:
"T . Péter.. félek nem jön össze , az üzlet , mert csak a régebbi 2 betü 4 számuért igértek minösszesen 20.000 ft-t , az ujabbak , tehát a 3 betü 3 szám valóban kevesebbet ér , azonkivül a már felsorolt külföldiekkel egy kicsit vékony az ajánlatod , azt hiszem teszek egy próbát a Vaterán .., egyébként alu áron is többet mutat 10.000.-ft-nál..az elképzelésem az összesre 40.000.-ft , mert egy postával el se menne , .... várom válaszod..köszönettel ..." Na végre itt már legalább kezdtem tisztán látni, hogy mégis milyen messze vagyunk, de hát még mindig a homályosba tapogatóztam. De 3 nap múlva megjöttek a várvavárt képek, amiket a rajta szereplő cirmos cica személyiségi jogai miatt nem teszek be. 6 db kép, ebből 5 különböző, rajtuk 27 különféle tábla amiből egynéhány párba, de szerintem összességében nem volt több 40db-nál. 1 pár régi belga, 1 pár Luxemburgi eu-s, 11 pár 3 betű 3 szám magyar, 2 román motor, 2 régi magyar motor, 5 pár régi magyar, néhány régi NSZK, amiből 2db hátsó kocka. Továbbra sem gondoltam, hogy 40eFt-ot szeretnék fizetni, ezért egy pár nap türelmet kértem, hogy pár "kollégának" megmutatom a képet, de nagy izgalmat ők sem éreztek benne ennyiért. Egyikük jól meg is fogalmazta: "inkább veszek sok pénzért érdekeset, mint sok olyat, ami már nekem is van"

Merész ötlettel álltam elő: "Köszönöm a türelmed, néhányan megnéztük, a képeid, de egyben senkit nem érdekel ennyiért. Részünkről 2 verzió lehetséges, vagy jóval olcsóbban az egész, vagy válogatunk össze magunknak egy csomagra valót, és arról egyezkedünk. Megpróbálhatod a Vaterán is, de egybe nem valószínű, hogy elviszik, apránként meg sokáig fog tartani. Szép és jó darabok, amiket fényképeztél, de már van belőle mindenkinek. Inkább veszünk néhány érdekeset, ami még nincs, mit sok olyat, ami már van. Köszönöm, a megértésed és várom a válaszodat a lehetőségekről."

Jött is a válasz: "Ok. értem a lehetőségeket: tehát , olcsóbban az egész , miután 7 db régit elkunyerált a barátom , ezt le kellet nyelnem , igy az ára 25000.-ft az összes , vagy a második verzió : a régiek 2 betú 4 szám db-ja 1500.-ft a többi 3 betü 3 szám párja 600.-ft db.-ja 300.-ft a külföldiek párja 1000.-ft db.-ja 500.-ft ... üdvözlettel .." Felcsillant a remény, bár továbbra sem tudom mi az ami hiányzik, de annyira nem is érdekes, mert a román motor, és a német kockára voltam igazán ráizgulva, de azért választottam mellé belgát is, mégis ne az legyen, hogy a kb. 40-ből 3-at viszek, holott tényleg az érdekelt, nagyjából 7db-ot kértem, hogy mégse csak a zsírját fölözzem le, hanem maradjon hús is a levesbe másnak.

Választottam, képpel, egy napra jött is a lesúlytó válasz: "Űdv. Péter.. azt hiszem , most szakadt el a cérna , ha visszagondolok , már akkor fel kellet volna állnom a géptől , amikor az összesért 10000.-ft.-t ajánlottál .. nem értem a logikádat , mert amiket kiválasztottál , a postája több lenne , és miután két egyforma rendszám nincs , ebbőll következik , hogy amik nálam vannak , nem lehetnek a gyüjteményedbe..tehát : itt a vége a történetnek --további sikeres gyüjtést.." Nem értem, nem értettem, de azért még írtam egy magyarázó, és minden bűnöm megbánó, már-már alázkodó e-mailt. 
"Nem értem mivel váltottam ki a haragodat. Legutóbbi leveledet úgy értelmeztem, hogy vagy egybe megveszem az egészet 25eFt-ért, vagy válogathatok belőle, legalábbis nekem ez jött le, mivel írtál darab árakat, külföldire, magyarra egyaránt. Azt tudom, hogy 2 egyforma rendszám nincs, de ha nekem van különféle évjáratú E rendszámom 100db, akkor nem gondoltam, hogy még 20db-ra szükségem lenne. Amiket választottam, azok hiányoznak a gyüjteményemből, és azt hittem azt is meg tudom vásárolni, az, hogy mennyi a postaköltsége az az én gondom, természetesen én fizetem, ha már nem a szomszéd utcában lakom. Azt gondoltam, hogy annak a pár darabnak az árát és a postaköltséget átutalom neked, és mikor megérkezett, akkor egy egyszerű postai csomagba elküldöd.
Hol rontottam el a gondolatmenetet? Már eleve csak hálás lehetek, mert megkerestél, ha üzletelünk, jót teszel nekem, eszem ágában sem volt megbántani, ha mégis bántó voltam elnézésed kérem. Mindenképpen neked is jól kell kijönnöd ebből.
Mi lenne a megoldás?
Remélem még sikerül egy hullámhosszra kerülnünk és mindkettőnk számára előnyös lesz az üzlet.Üdv."

 

 

Azóta süket csend....

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rendszamgyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr353080653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása