HTML

Rendszámgyűjtő

Egy különleges hobbiról szól ez a blog, vagyunk néhányan bolondok az országban, a világban, akik gyűjtik a régi, vagy forgalomból kivont rendszámtáblákat. Nem csak nekik, hanem bárkinek szólnak a bejegyzések, akit érdekel. Szólj hozzá bátran, vagy írj közvetlenül: info[kukac]rendszamgyujto.hu

Friss topikok

  • Kuvasz878K: @Attila Es Reni Mede: Az nem csere, bocsi. A cseréim csak az Októberi rendszámaim bejegyzésem utol... (2024.03.20. 21:03) Bemutatkozás
  • Kuvasz878K: @Attila Es Reni Mede: Nincs Facebookom, bocsi (2024.03.18. 20:20) 2023 utolsó darabjai
  • Kuvasz878K: Frissítés: HKA-380, BV-XL-83 elkelt, sárga E-sem van. (2023.11.04. 20:29) Októberi rendszámaim
  • Kuvasz878K: ...helyesbítek, lehetnek Ciprusiak is (2023.07.15. 10:29) Hmmm... Ma van karácsony!?
  • rendszamgyujto.hu: @Kuvasz878K: Szia, megvan mind, még az angol is, amit egy másik kommentben kértél (2023.06.04. 15:29) Eladó, cserélhető

Linkblog

Látogatók

2015.08.24. 16:23 rendszamgyujto.hu

Szerbiában jártunk -MAJDNEM-

Innen-onnan kaptam értesítést arról, hogy Szerbiában Belgrád mellett már harmadik alkalommal rendeznek az ottani rendszámgyűjtők találkozót. Azonnal elcsábultam, 340 km nem tétel. Egyelőre kerestem a megfelelő útvonalakat, és az utitársakat. Lacit szerettem volna kicsalni, de most vissza van menve a gyökereihez :) Így maradt az én hű társam, aki mindenhova elkísér engem - a feleségem. Tervek szerint nem szerettem volna sehol autópályára költeni, de mivel az egyetlen beszámítható határátkelő a Röszkei, kénytelen lettem volna. A szerb oldalon nem is érdekelt volna kb. 3000Ft-ért adtak volna 400 km-t, de magyar oldalon ugyanezért 500 m-t mentem volna a pályán. Van még a Röszkei régi határ és Tiszasziget. Igen, csak azzal az a baj, hogy 7-19-ig van nyitva, vagy elérem, vagy nem. Na mindegy majd ott az idő függvényében improvizálok.
Pár nappal az indulás előtt megkérdeztem a szervezőt, hogy lehet-e még jelentkezni. Szinte azonnal küldött választ tárt karokkal. Az utolsó napon elmentem megtankoltam az autót, beszereztem az ajándék söröket, összekészítettem a csomagot. Igen ám, de egyre erősebben ott motoszkált bennem, hogy itt azért a hagyományos értelemben vett igazi határátkelő van, csomagtartóban matató vámosokkal. Mivel csak egy fél napra mentünk volna, egy pár szendvicsen kívül nem sok utimotyónk lett volna, gondolom egyből megkérdezte volna, "na és mi van a dobozba?" Para.


pack1.jpg
Telefonon meg lett érdeklődve a határrendőrség, hogy ha mégis ilyet látnak mit szólnak. Elveszik, azonnal elveszik és büntető feljelentést tesznek egyedi azonosítójelellel......stb. De javasolták, hogy hívjam fel a vámosokat és szerezzek tőlük kiviteli engedélyt arra, amire vagy megkapom, de inkább nem kapom meg. Na itt véget is ért a túra. Mert ha még itt át is megyek, akkor mi lesz a Szerbeknél, mert ott végképp nehezen értetem meg magam, ráadásul oda (úgy hallottam) még postán is körülményes a küldözgetés. Na meg ha elveszik, bumm buktam 50 rendszámot, de mi van, ha az autót is viszik, mert mégiscsak az volt a bűnelkövetés eszköze. Annyit már végképp nem ér. Az sem számít ha a magyarokat kiveszem belőle, mert a külföldi ugyanúgy rendszám. A fájdalmasabb, meg akkor lett volna, ha már hazafelé a friss portékába kötnek bele. Ráadásul most a tanksapka mögött is migránst keresnek. Szóval jobb a békesség. Megírtam a szervezőnek, hogy sorry... bár azóta még nem kaptam választ, remélem nem vette zokon.

Másnap úgyis kellett Szegedre menni, kárpótlásként nem a szokásos 47-esen mentünk, hanem mellette egy alternatív útvonalon, ahol még soha nem jártam a 40 évem alatt, pedig ott a környéken nőttem fel, ez a Vásárhelyi puszta.
kirand.jpg

Hazaérésünk után hivatalosak voltunk egy kerti partira, ahol ezek a rendszámok vártak:


hhh-ro.jpg

Végül kirándulás is lett, rendszám is lett, bár nem úgy ahogy szerettem volna. 

5 komment

Címkék: rendszám rendszámgyűjtő rendszámgyűjtemény


A bejegyzés trackback címe:

https://rendszamgyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr617729784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nimrod001 · http://www.rendszamok.atw.hu 2015.08.24. 23:51:45

Hmmm..... Belekukkantanék azért abba a dobozba :)

Azért neked is összejött egy TM :)
NT-d volt már?

rendszamgyujto.hu · http://rendszamgyujto.blog.hu 2015.08.25. 07:28:07

@Nimrod001: Abban a dobozban volt zászlós magyar, P, E, Z. Piros és fekete, zászlós és eu-s román. Luxemburgi, lengyel, régi magyar. GB, F, D már nem cipeltem feleslegesen.
Sem TM, sem NT nem volt még. De C-s régi magyar sem, ennek különösen örülök, mert jó állapotban van.

TOMI08 2015.08.25. 18:24:56

@rendszamgyujto.hu: Uniós magyarod van csere?
Érdekelne ha még megmaradtak belőle a cserék.

rendszamgyujto.hu · http://rendszamgyujto.blog.hu 2015.08.25. 18:43:09

@TOMI08: Nincs uniósom cserére. "Abban dobozban volt zászlós magyar..."

TOMI08 2015.08.25. 19:16:38

@rendszamgyujto.hu: Tudsz képet küldeni arról a Románról aminek 3-as a vége az első képen.
süti beállítások módosítása